Облыстағы 445 мектеп басшылары мен оқу ісі жөніндегі орынбасарлары үшін семинар-кеңес өтті.
Ағымдағы жылдың 22 тамыз күні «2024-2025 оқу жылына арналған жұмыстық оқу жоспарларын әзірлеудің нормативтік құқықтық негіздері» тақырыбындағы өңірлік семинар-кеңесте жаңа оқу жылына арналған жұмыстық оқу жоспарларын құрастырудың нормативтік-құқықтық негіздері қарастырылып, жұмыстық оқу жоспарларына қойылатын талаптары талқыланды. Семинар-кеңес жұмысына облыстағы 44 мектеп басшылары мен директордың орынбасарлары қатысты. Семинар барысында 2024-2025 оқу жылында білім беру ұйымдары білім беру процесін іске асыру кезінде Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын, «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау туралы» және т.б., Заңдарды және басқа да заңнама актілерін басшылыққа алуы тиісті екендігі туралы нұсқаулық берілді. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттардын талаптарын сақталуы туралы айтылды. Облыстағы 9 гимназия, 27 мектеп-гимназиялар мен 14 мектеп-лицейлердің жұмыстық оқу жоспарларын құру ережелері, ҚР «Білім туралы» заңының 1 тараудың 18 және 40 тармақтарына сәйкес гимназия мектептерінде «білім алушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес қоғамдық-гуманитарлық және өзге де оқыту бағыттары бойынша кең ауқымда және тереңдете білім беруді қамтамасыз ететін бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны», ал лицей мектептері «білім алушылардың бейімділігі мен қабілеттеріне сәйкес оларға кең ауқымда және тереңдете жаратылыстанушылық-математикалық білім беруді қамтамасыз ететін негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын және қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын оқу орны» деп көрсетілгені туралы айтылды. Мектептердің білім беру процесі, сабақ кестелерінің рәсімделуі, екі топқа бөлініуі Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығымен бекітілген Тиісті типтердегі және түрлердегі мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалардың «Оқыту бейіні бойынша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларында реттелгені туралы ақпарат берілді. ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы №385 бұйрығымен бекітілген Орта білім беру (бастауыш, негізгі орта және жалпы орта) ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының «Оқытуды ұйымдастыру жағдайы бойынша білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының 97 тармағына сәйкес Тірек мектебі мен магниттік ШЖМ-ның оқу қызметі тірек мектебі (ресурстық орталық) мен магниттік мектептердің бірлескен педагогикалық кеңесінде бекітіліп, бірыңғай оқу жоспары негізінде жүзеге асырылатыны туралы ақпарат берілді. Ал ШЖМ-дің оқу процесін ұйымдастыру мәселелрі аталған қағидалардың 96 тармағына сәйкес реттелетіні туралы айтылды. Семинар-кеңес соңында кері байланыс жүргізіліп, оқу жылының жұмысын жүйелі ұйымдастру мәселелері талқыланды.