Мемлекеттік аттестациядан өтетін мектептердің химия пәнінің педагогтеріне облыстық семинар өтті
2023 жылдың 10 ақпан күні Жамбыл облысы әкімдігі білім басқармасының оқу-әдістемелік кабинетінің ұйымдастыруымен мемлекеттік аттестациядан өтетін білім беретін мекемелеріндегі химия пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, әдістемелік көмек көрсету мақсатында «Химия пәнін оқыту ерекшеліктері мен білім сапасын арттыру жолдары» тақырыбында Байзақ (М.Әуезов атындағы орта мектебі, Көктал орта мектебі, Н.Гоголь атындағы орта мектебі, №1 мектеп-гимназия), Жамбыл (Б.Тайшапұлы атындағы орта мектебі, Ә.Тарази атындағы тірек мектебі), Қордай (№13 орта мектебі, Бұлар батыр атындағы №19 орта мектебі, №22 орта мектебі, М.Әуезов атындағы орта мектебі, І.Жансүгіров атындағы орта мектебі, Ж.Жабаев атындағы №26 орта мектебі, Р.Қунақова атындағы №35 орта мектебі, Ж.Молдағалиев атындағы негізгі мектебі, О.Бөкей атындағы негізгі мектебі), Меркі (№16 орта мектебі, М.Мәметова атындағы №13 орта мектебі, №34 орта мектебі, №44 орта мектебі), Т.Рысқұлов (№3 орта мектебі, Ақтоған орта мектебі), Сарысу (Д.Сенбин атындағы орта мектебі, Шағалалы негізгі мектебі, Үшарал негізгі мектебі, Т.Әубәкіров атындағы негізгі мектебі), Талас (М.Жұмабаев атындағы орта мектебі), Шу (№40 мектеп-лицей, Е.Бекмаханов атындағы мектеп-гимназиясы, М.Ғабдуллин атындағы орта мектебі, С.Сейфуллин атындағы орта мектебі, Т.Әшімбаев атындағы орта мектебі, А.Макаренко атындағы орта мектебі, М.Дулати атындағы орта мектебі, Жиенбет негізгі мектебі) аудандары мен Тараз қаласының (№6 орта мектебі, №13 орта мектебі, №23 орта мектебі, М.Маметова атындағы №27 орта мектебі, Ш.Мұртаза атындағы мектеп-гимназиясы, А.Гайдар атындағы №35 орта мектебі, №46 орта мектебі, Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектебі, №57 орта мектебі) 45 мектебіне облыстық семинар өтті.
Вебинар барысында педагогтерге химия пәнін оқытудың ерекшеліктері, әдістемелік бірлестік жұмысы, тәлімгерлік, бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және оларға қойылатын талаптар, педагогтерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары бойынша әдістемелік ұсынымдар берілді.